Työympäristö- Terveys, ympäristö ja turvallisuus

Kuinka yhdistää terveys, ympäristö ja turvallisuus tuotemediaan

Työympäristö ja tuotemedia

Terveys, ympäristö ja turvallisuus

"Hyvä työympäristö koostuu onnettomuuksien ja vaarojen riskien minimoinnista sekä työympäristön positiivisten ja terveyttä edistävien tekijöiden aktiivisesta huomioinnista.” (https://www.arbeidstilsynet.no/hms)

Yritykset ovat ensisijaisesti areena lisäarvon luomiselle. Yrityksen tulee sopeuttaa tarvittavat tuotannolliset toimenpiteet niin, että myös työolosuhteet ovat turvalliset ja työntekijät kokevat, että heidän turvallisuutensa ja terveys otetaan vakavasti. Nämä arvot ovat tärkeitä sekä yrityksen työntekijöille että heidän asiakkailleen sekä mahdollisille tuleville työntekijöille. Työympäristöön liittyvien kysymysten tulee heijastua kaikesta mitä yritys tekee.
 

Olemme havainneet asiakkaidemme lisääntyneen kiinnostuksen ympäristö- ja turvallisuustuotteisiin. Erään amerikkalaisen tutkimuksen mukaan 82% väestöstä muistaa välittömästi vastaanottamansa turvallisuustuotteen logon. Lisäksi tiedämme, että 50% jaetuista profiilituotteista päättyy vastaanottajansa kotiin. Nämä ovat konkreettisia lukuja siitä, että asiakkaamme tekevät järkevästi valitessaan turvallisuussegmentin tuotteita. Lisäksi monet asiakkaamme haluavat yhteistyökumppaneita, joiden huomio on turvallisessa tuotannossa koko tuotantoketjun alusta loppuun ja jotka selkeästi panostavat terveys-, ympäristö- ja turvallisuusasioihin. IDÉn tavoitteena on tarjota tuotteita, jotka on valmistettu ihmisiä ja ympäristöä kunnioittaen ja huomioiden. Valitsemalla turvallisen toimittajan kuten IDÉ House of Brands voit olla varma, että pidämme huolta profiilituotteestasi. Me pidämme huolen, ettet joudu tilanteeseen missä logosi on liitetty tuotteeseen, joka ei vastaa arvojasi.
  • Y kuten Ympäristö
    • Joka päivä päästämme maailman meriin 22 000 tonnia muovia. World Economic Forumin mukaan maailman merissä on vuoteen 2050 mennessä enemmän muovia kuin kaloja. Muovi on valtava ympäristöongelma, jolle meidän on tehtävä jotain. Jokainen suomalainen käyttää vuosittain keskimäärin 200 muovipussia. IDÉllä meillä on 140 työntekijää. Tavoitteemme vuodelle 2019 on, että säästämme ympäristöä 28 000 muovikassin verran käyttämällä kestokasseja. Tule mukaan IDÉn ympäristötalkoisiin – yhdessä puhtaamman maapallon puolesta!

 

  • T kuten Terveys 
    • Norjan Urheilukorkeakoulun mukaan Norjan väestö on aktiivisempaa nyt kuin 6 vuotta sitten. Yhä useampi kiinnostuu treenauksesta. Kuinka me yrityksenä voimme motivoida yhä useampia liikkumaan? Olemme havainneet, että viihtyvyys lisääntyy, kun yritys käynnistää toimenpiteitä, jotka edistävät terveyttä, terveellisiä elintapoja ja parantavat työympäristöä. Tämä taas parantaa yrityksen tuottavuutta ja tulosta.

 

  • T kuten turvallisuus 
    • Heijastimet ovat erinomainen esimerkki siitä, kuinka yrityksesi voi parantaa turvallisuutta ei vain yrityksen sisällä, mutta myös sen rajojen ulkopuolella. Slapwrap on nimenä tälle pienelle hengenpelastajalle ja se on sekä pitkäikäinen profiilituote että erinomainen alusta logollesi.